Minulý týden se s velkou pompou uvedly Windows Vista na český trh, nejen Prahu zaplavily billboardy s "Wow" slogany. Nevím, jestli jsem jediný, komu ty slogany mi přijdou hodně trapné. Možná dobré pro americkou mentalitu, ale nejsem si jistý, jak s nimi pochodí u Čechů. Slogany vlastně říkají: Náš produkt je tady a teď si všichni sedněte na prdel. Taková strategie zvláště ve světle toho, že vydání Vist provází docela hlasitá kritika a rozpaky, mi přijde spíše srandovní a není tedy překvapením, že se k tomu Češi postavili způsobem sobě vlastním a začínají se objevovat povedené parodie jako například tato:
Jak se vám líbí „Wow“ kampaň?
Jeden komentář: „Jak se vám líbí „Wow“ kampaň?“
-
Samotné Vista je tady s jednoduchou grafikou mi přijde zajímavé, upoutá… Začnete přemýšlet, jestli Vista má být tady nebo mají být (ta okna ;-))Ale jak je to pak přitažené za uši na Muzeu (bezpečnost,….) to už se mi zdá přehnané…(soudím podle toho, že si dokážu představit kampaň ve stylu: jednoduché logo s hláškou: Leopard je tu. Přivítejte ho. 😀 ale toho se nedočkáme… ;-))
Napsat komentář