Jak se vám líbí „Wow“ kampaň?

Minulý týden se s velkou pompou uvedly Windows Vista na český trh, nejen Prahu zaplavily billboardy s "Wow" slogany. Nevím, jestli jsem jediný, komu ty slogany mi přijdou hodně trapné. Možná dobré pro americkou mentalitu, ale nejsem si jistý, jak s nimi pochodí u Čechů. Slogany vlastně říkají: Náš produkt je tady a teď si všichni sedněte na prdel. Taková strategie zvláště ve světle toho, že vydání Vist provází docela hlasitá kritika a rozpaky, mi přijde spíše srandovní a není tedy překvapením, že se k tomu Češi postavili způsobem sobě vlastním a začínají se objevovat povedené parodie jako například tato:

Advertisements
Jak se vám líbí „Wow“ kampaň?

One thought on “Jak se vám líbí „Wow“ kampaň?

  1. helenka napsal:

    Samotné Vista je tady s jednoduchou grafikou mi přijde zajímavé, upoutá… Začnete přemýšlet, jestli Vista má být tady nebo mají být (ta okna ;-))Ale jak je to pak přitažené za uši na Muzeu (bezpečnost,….) to už se mi zdá přehnané…(soudím podle toho, že si dokážu představit kampaň ve stylu: jednoduché logo s hláškou: Leopard je tu. Přivítejte ho. 😀 ale toho se nedočkáme… ;-))

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s