Už jsem tu před časem psal, jak jde T-mobile dlouhodobě dolů, ale to, co jsem se dnes dozvěděl od taťky, překračuje vše, co jsem doposud s T-mobilem zažil.
Abych čtenáře uvedl do kontextu: taťka po 20 letech úplně končí s podnikáním a dal svoji firmu do likvidace, bez jakýchkoliv nesplacených pohledávek, soudních sporů atd. Jeho podnikatelský záměr skončil a on standardním způsobem firmu ruší. Jelikož mu končí smlouva na mobilní telefon, rozhodl se, že zhodnotí nabídky na trhu a vybere si novou. Při té příležitosti si také převede smlouvu pod sebe jakožto fyzickou osobu. Zavolal na zákaznickou linku T-mobilu a zeptal se, jestli mu jakožto věrnému zákazníkovi dají lepší podmínky, nebo se má podívat na nabídku konkurence. Operátor na lince si to vyložil způsobem, který by málokdo předpokládal, smlouvu bez taťkova souhlasu prodloužil. To taťku samozřejmě nehorázně naštvalo (koho by ne?) a podal reklamaci. Navíc uvedl, že společnost je v likvidaci a prodloužení smlouvy je tudíž neplatné. To však neměl dělat.
Za několik dní dní mu volal pracovník T-mobilu, že prodloužení smlouvy je skutečně neplatné. Když taťka odvětil, že by chtěl novou smlouvu na svou osobu, dostalo se mu odpovědi, která ho doslova šokovala. Jelikož je jednatelem společnosti, která je v likvidaci, T-mobile mu číslo na jeho osobu nepřevede a navíc na své rodné číslo žádnou smlouvu v budoucnu nedostane. Taťka byl jako opařený. Zákazníkem T-mobilu je 15 let, byl jedním z prvních, vždy platil faktury za volání řádně a včas, navíc byly doby, kdy šly tyto faktury do tisíců, protože měli ve firmě několik čísel. A najednou se dozví, že pro T-mobile představuje příliš velké riziko, a automaticky dostal nálepku neplatiče. Když odvětil, jaké riziko může pro T-mobile představovat, že za ty léta T-mobilu zaplatil deseti či snad statisíce a teď když nezaplatí 1000 Kč za měsíční volání, tak ho můžou okamžitě odstřihnout, dostal odpověď, že i těch 1000 Kč je hodně. To je prosím poděkování nejvěrnějším zákazníkům u příležitosti 15 let T-mobilu v praxi.
Nejhorší na tom celém je reakce taťky. Ten má sice plnou hubu bezpráví, nejraděj by to hnal k soudu atd., ale pořád chce u T-mobilu zůstat. Na chatě má prý lepší signál, všichni kolem něj mají T-mobile a že předplacený Twist by mu prý milostivě povolili. Neuvědomuje si, že naprosto nejlepší reakcí na takové zametání se zákazníkem je VOLBA PENĚŽENKOU. Nemáte o mé peníze zájem? Už je nikdy neuvidíte. Mně se stát něco takového, tak neváhám ani minutu. Ano, možná bych měl horší signál na chatě a možná bych u konkurence platil víc, ale je potřeba být v těchto věcech zásadový. Dokud se sice naštveme, ale necháme si to líbit, společnosti se k nám takto budou chovat. Za to, jak se k nám společnosti jako zákazníkům chovají, si totiž můžeme do značné míry sami tím, jak si necháme na zádech dříví štípat.
Napsat komentář