Lidl se výrazně zlepšil

Ještě tak před dvěma lety jsem si dělal z Lidlu srandu. Obzvláště rád jsem měl pořekadlo "Co je z Lidlu, není k jídlu". Dnes ale musím kontaktovat, že Lidl ze za ty dva roky výrazně proměnil… k lepšímu. Už to není ten klasický český diskont typu Penny Marketu, kde člověk narazí jen na zboží vyrobené přímo pro daný řetězec a ještě v hrozné kvalitě.

Vždycky jsem mezi supermarkety preferoval Albert, byl sice dražší, ale nabízel neřetězcové a kvalitnější značky. Nyní mám v blízkosti domova jak Lidl, tak Albert a musím konstatovat, že Albert již na Lidl nemá. Billa, která je o kousek dál, se nechytá vůbec. A není to je otázka těch zmíněných prodejen. Výrazně zvýšenou kvalitu Lidlu mi potvrdilo několik lidí z různých měst.

V čem se Lidl tak zlepšil? Mají širší sortiment, ale hlavně se výrazně zlepšila kvalita zboží. I potraviny vyrobené přímo pro Lidl jsou mnohem kvalitnější než dřív. Pravidelně se umísťují na bedně spotřebitelských testů v časopisu dTest. Např. kečup Mikado tam skončil na druhém místě se suverénně nejlepším poměrem cena/kvalita. To samé platí o tuňáku. Kde se hrabe Rio Mare. Nedávno Lidl přišel s akcí "Luxus pro všechny", kdy prodával kvalitní potraviny za velmi výhodné ceny. Např. skvělé vysokoprocentní čokolády (70-80 %) za 36 Kč, i když srovnatelné stojí minimálně 60 Kč. Masné výrobky jsou také mnohem lepší než v Albertu.

Možná, že management Lidlu konečně napadlo, že když v Německu můžou prodávat kvalitnější potraviny levněji než u nás nekvalitní, tak by možná stálo za pokus je prodávat i u nás. Doufám, že něco podobného brzo napadne i ostatní řetězce a začnou si konkurovat i kvalitou, nejen cenou.

Advertisements
Lidl se výrazně zlepšil

7 thoughts on “Lidl se výrazně zlepšil

  1. anonymous napsal:

    bibri writes:Souhlasím se zvyšující se kvalitou – dá se tam koupit i docela kvalitní zboží. Na ceny ale pozor, nijak extra výhodné to není (při nákupu kvalitního zboží) – např. já zcela běžně nakupuji velmi dobrou 70% čokoládu za 36 a to v obyčejném obchodě na náměstí 🙂

  2. Sesivany napsal:

    Jo, s tím nemám problém. Stačí, když jsou věci průměrně výhodné, hlavně ať jsou ale k dispozici kvalitní alternativy. Když dnes dojdu do Penny Marketu nebo i do Alberta, tak tam nekoupím kvalitní šunku. Všechno jsou to vodou a kdoví čím vším ještě nahnané rádoby šunky. Hlavně že je to levné.

  3. anonymous napsal:

    Shadowman writes:v Lidlu jsou jsou nejlepsi uzeniny, ale je to um mne porad dvojka mezi obchody. JA osobne preferuju Kaufland. Vim ze se rika, ze to je revir pro duchodce, ale proste pecivo tam maj lepsi, zeleninu take a bezne potraviny za dobrou cenu. Suverene nejhorsi opravdu je Billa. Byl jsem tam ted o vanocich pac mi zbylo nak vic stravenek z prace a jinde je moc nechteli prijimat. A co tam zkouseli za ceny to sem jen ziral. A ani vyber nebyl nic moc.

  4. anonymous napsal:

    daks writes:Tedy, rád bych věděl o který prodejny jde, ani se mi tomu nechce věřit. V Albertu prodávají čím dál větší hrůzy, to je celkem zjevný, ale že by se někde kvalita zlepšovala, zní skoro neskutečně.

  5. Sesivany napsal:

    to Shadowman: Kaufland a Lidl mají stejného majitele. Tyto obchody nejde moc srovnávat. Kaufland je hypermarket s mnohem větší prodejní plochou a větším sortimentem, Lidl je jenom supermarket, ale zase je na každém rohu.

  6. lzap napsal:

    +1Je to přesně tak, velmi dobrá zelenina a mezi těmi "šunty" lze čím dál tím častěji najít značnové, kvalitní nebo v Česku vyrobené zboří. Člověk se tam může spálit, ale to jen v případě, že u nakupování nepřemýšlí a nečte.To s tím dTestem je pravda už víc než rok, snaží se a je to vidět. Albert to je opravdová tragedie – v Holandsku nic z toho co tu mají by si nedovolili prodávat (tam se to jmenuje Albert Hein). Na druhou stranu mají slušné Stroopwafles :-)Navíc MILUJU jejich čokoládový muffins, z "hotovek" jsou jejich nejlepší (samozřejmě není nad čerstvý přímo z trouby nebo v kavárně). Jo a mají i Stroopwafles, a nejsou špatné :-)Jediná věc co mě dohání k šílenství je ten jejich mini-pultík na kase. Jsem přesvědčen o tom, že je tak malý naschvál – to aby zákazník neměl čas na přemýšlení, počítání a případné reklamace či dohadování. Každý tam vždycky spěchá, aby nezdržoval.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s