Twitter, Facebook, Google+ nebo ostatní?

Před necelým rokem jsem psal o tom, že Google+ je pro nás úspěšnější než Facebook, i když všichni tvrdili, jak je G+ mrtvý. Ano, je to především kvůli tomu, že se o nás zajímají techničtí lidi, kde je G+ přece jenom populárnější než u zbytku populace, ale pořád: techničtí lidi preferují také Twitter a pokud je G+ mrtvý, nevydrželi by dlouho ani tam. Jaká je tedy realita našich účtů na sociálních sítích?

Google+: Red Hat Czech – 405, Fedora CZ – 149
Twitter: Red Hat Czech – 285, Fedora CZ – 128
Facebook: Red Hat Czech – 232, Fedora CZ – 118

I když je účet na Facebooku nejstarší, máme tam nejméně příznivců. Za poslední rok se na tom nic nezměnilo, spíš naopak: rozdíl se ještě prohloubil. Účty Fedora CZ vznikly teprve před necelým rokem a ten na G+ dokonce nedávno a přesto má zase nejvíce příznivců. Co se týče aktivity, tak jsou na to všechny tři sítě docela vyrovnaně. Nejvíce prokliků na publikované odkazy máme většinou z Twitteru, nejvíce lidi reagují na G+ (sdílení, komentáře, +).

A ostatní sítě? Účet na Identi.ca jsem opustil potom, co si nás za půl roku přidali pouze tři lidi. Přijde mi, že i lidi v open-source to používají jen, aby se neřeklo, a primárně mají Twitter. Diaspora: pěkná myšlenka, chvíli jsem ji zkoušel, ale haló, je tam vůbec někdo?!

Jaké jsou vaše zkušenosti se sociálními sítěmi a používáte něco jiného než výše uvedené?

2 komentáře: „Twitter, Facebook, Google+ nebo ostatní?“

  1. anonymous avatar
    anonymous

    Radek writes:Máš i nějakou statistku o aktivitě na účtech nebo se posílá všechno rovnou na všechny účty? Co retweety a sdílení?

  2. Sesivany avatar
    Sesivany

    Originally posted by anonymous:

    Radek writes:Máš i nějakou statistku o aktivitě na účtech nebo se posílá všechno rovnou na všechny účty? Co retweety a sdílení?

    Statistiky nemám. Nicméně z vlastní zkušenosti vím, že nejvíce reagují lidi na Google+ (+1's, sdílení) a na linky nejvíc klikají lidi na Twitteru.
    Jen pro srovnání: zprávičce o tom, že je Red Hat čtvrtou nejinovativnější firmou, dalo na Google+ 12 lidí +1 a 4 ji sdíleli. Na Facebooku dostala jen 4 "liky".

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *